جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
۱۴۲ بازديد

 

انتشار آلبوم «25» 

ادل پس از گذشت سه سال، در ۲۳ اكتبر ۲۰۱۵ اولين تك آهنگ آلبوم جديد خود را با نام «سلام» منتشر كرد. اين موزيك ويدئو در ۲۴ ساعت اول حدود ۲۷ ميليون در يوتيوب بازديد داشت و توانست ركورد قبلي را كه متعلق به موزيك ويدئو خصومت از تيلور سوئيفت بود، بشكند. آهنگ سلام موفقيت هاي چشمگيري براي ادل به ارمغان آورد و در اغلب كشورهاي جهان، اول شد. سومين آلبوم او با نام «۲۵» به طور رسمي در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ روانه بازار شد و توانست در هفته اول، ركورد بيشترين فروش را در بريتانيا و آمريكا بشكند و در صدر اغلب جدول هاي موسيقي جهان قرار بگيرد. اين خواننده همچنين در مراسم جايزه بريت (جايزه موسيقي پاپيولار از جانب اتحاديه موسيقي بريتانيا) ۲۰۱۶ توانست چندين جايزه را از جمله تك آهنگ و آلبوم سال را از آن خود كند.

ادل فاصله كمي تا لقب EGOT دارد

ادل با كسب 10 جايزه‎ي گرمي، يك جايزه‌ي اسكار 50% از راه را براي رسيدن به لقب EGOT طي كرده است. لقب EGOT براي كساني كه جايزه‎هاي بزرگ امي (Emmy)، گرمي (Grammy)، اسكار (Oscar) و توني (Tony) را دريافت كنند، در نظر گرفته مي‎شود.

زندگي خصوصي ادل

ادل همواره مادرش را بهترين دوست و مشوق خود مي داند. وي در ژانويه ۲۰۱۲ با «سيمون كُنِكي» كه كارآفرين خيريه است، رابطه اي عاشقانه را آغاز كرد. آن ها در ماه ژوئن ۲۰۱۲ اعلام كردند در انتظار تولد فرزندشان هستند. ادل در ۱۹ اكتبر ۲۰۱۲ پسرش را به دنيا آورد و نامش را «آنجلو» گذاشت. اما ادل هرگز نام پسرش را به طور رسمي در رسانه‎ها منتشر نكرد. در ژانويه 2013 او گردنبند پلاك طلا كه نام “آنجلو” بر روي آن حك شده بود را از فروشگاهي در لس آنجلس خريداري كرد كه بسياري نام پسر او را از همين گرنبند حدس زدند. او از وقتي كه مادر شد، تا حد زيادي فعاليت موسيقي خود را كاهش داد تا بيشتر به تربيت فرزندش بپردازد؛ اما اين موضوع سبب نشد كه درآمدش كاهش پيدا كند. وي بارها اعلام كرده كه آنجلو پسرش اولويت اول زندگي اوست و مي خواهد براي آنجلو يك مادر تمام وقت باشد.

ادل دو خالكوبي بر روي مچ دست چپ، يك خالكوبي بر روي دست و يك خالكوبي بر روي گوش راست انجام داده است. در خالكوبي دست ادل دو كلمه‎ي “آنجلو” و “بهشت” مشاهده مي‎شود. او اين خالكوبي را به افتخار تولد پسرش در سال 2012 انجام داده است. ادل دو كارخانه دارد كه در حدود ۲ سال، ۵۴ ميليون پوند درآمد كسب كرده است. طي گزارشي كه در ماه ژانويه ۲۰۱۵ اعلام شد، دارايي ادل به ارزش ۱۸۰ ميليون دلار است و او ثروتمندترين موسيقيدان زير ۳۰ سال دنيا مي باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.