دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

نگاهي به گروه موسيقي هوروش بند (بخش اول)

به جامع ترين خبرنامه تخصصي موزيك خوش آمديد

۹۶ بازديد

 

هوروش بند يك گروه موسيقي ايراني است كه با سبك پاپ فعاليت دارد و در بين قشر جوان، براي خود هواداران زيادي را دست و پا كرده است. در مورد فعاليت اين گروه بايد بدانيد كه هوروش بند از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعاليت خود را به طور رسمي در عرصه موسيقي شروع كرده است. مسعود جهاني يكي از اعضاي اين گروه است كه در سمت تنظيم ‌كننده موسيقي پاپ در گروه هوروش بند فعاليت دارد و مهدي دارابي خواننده جوان اين گروه است. در حقيقت اعضاي اصلي هوروش بند متشكل از اين دو نفر است. اولين قطعه موسيقي گروه هوروش بند با نام «ياد تو مي‌افتم» منتشر شد و بعد از آن هم با انتشار تك آهنگ‌هاي مختلف موفق شدند در ميان مخاطبان موسيقي جايگاه خوبي را كسب كنند.

اولين كنسرت اين گروه جوان و محبوب ۲ شهريور ماه ۱۳۹۶ در جزيره كيش برپا شد و بعد از آن با اجراي ۸ سانس كنسرت در تهران خود را به عنوان يك گروه موفق به هواداران خود معرفي كردند. گروه هوروش بند با ترانه‌ «به ياد تو مي‌افتم» به شهرت دست يافت و طرفداران زيادي را به دور خود جمع كرد. مضمون اين آهنگ مشهور هوروش بند عاشقانه است و سراينده‌ اين آهنگ زيبا هم آرش اي پي است. گروه هوروش بند تا الان ۷ قطعه‌ را به شكل رسمي منتشر كرده‌ و موفق شده است تا براي اين آهنگ‌ها مجوز اداره‌ي فرهنگ و ارشاد را بگيرد

بيوگرافي مهدي دارابي خواننده هوروش بند

مهدي دارابي تنها خواننده گروه هوروش بند است كه در تاريخ ۱۷ مرداد ماه ۱۳۷۲ در تهران متولد شده است. اين خواننده جوان اصالتا اهل كوهدشت لرستان است. او از سال ۱۳۹۵ همكاري خود را با گروه هوروش بند شروع كرد. مهدي دارابي فقط خواننده هوروش بند نيست بلكه وي ترانه‌سرا و آهنگساز هوروش بند نيز مي باشد. در مورد ساير همكاران او در اين گروه بايد بدانيد كه او در اين گروه با حميد فريزد، آرش عدل پرور، مسعود جهاني و مسيح همكار و همراه است و با همكاري هم موفق شده اند تا بيش از ۱۰ قطعه و آهنگ توليد و منتشر كنند. برخي از كارها و آهنگ هاي آنها از موفقيت و اقبال بيشتري برخوردار بوده اند، از جمله آهنگ‌هاي آخر منو به باد داد، به كي پز ميدي، ماه دلم، خنك شد دلت و فاصله نه را مي‌توان جزء موفق‌ترين كارهاي گروه هوروش بند تلقي كرد. مهدي دارابي همچنين در قالب كار ترانه‌ سرايي و آهنگسازي با خواننده‌هايي مانند محمد عليزاده، شهاب رمضان، آرش و مسيح و … همكاري كرده است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.