پنجشنبه ۰۸ آبان ۹۹ ۰۰:۱۴
۳۹ بازديد
در بازاريابي از طريق ايميل بايد و نبايد كرد
بازاريابي از طريق ايميل ثابت كرده است كه بارها و بارها راهي موثر براي برقراري ارتباط با مشتريان شما است ، از جمله ارسال به روزرساني درباره انتشارات جديد و تبليغات و حتي درخواست نظر از آنها كه مي تواند به شما در بهبود تجارت شما كمك كند. طبق يك گزارش مرجع از MarketingSherpa ، …
در بازاريابي از طريق ايميل بايد و نبايد كرد
بازاريابي از طريق ايميل ثابت كرده است كه بارها و بارها راهي موثر براي برقراري ارتباط با مشتريان شما است ، از جمله ارسال به روزرساني درباره انتشارات جديد و تبليغات و حتي درخواست نظر از آنها كه مي تواند به شما در بهبود تجارت شما كمك كند. طبق يك گزارش مرجع از MarketingSherpa ، …